bilder

Wednesday, March 07, 2007

 

Gothenburg

Sportlovet spenderade jag i Göteborg. As you may know.
Så... ja, jag tänkte helt enkelt lägga upp ett gäng bilder därifrån den lilla resan. Det var trevligt liksom. Jag är med på EN enda bild.( så går det när man är fotograf. )
Oh well, det är ju inte så att jag måste hamna på bild direkt.:)

1. RESANElin på tåget på en av de platser vi hade(Plats med bord is the shit) Vi ser på Monte Python (Som iförsig är kul, men inte när man får ont i ryggen av sin sittplats)
Johan, resenär nummer 2. Som också han skulle till Göteborg(Dah, vi åkte tillsammans allihop!) På en bild som till och med han själv för en gångs skull är nöjd med. (Jag tycker den är fin) Jag, och Johan. Detta är alltså den enda bilden där jag är med. hehe. Johan och jag ska äntligen börja se på One Tree Hill och trasslar med sladdarna för att ordna det hela.

2. PÅ VÄG TILL VÅRVÄDERSTORGET
vi träffar Pierre. Och hoppar på en spårvagn. (Jag minns inte om vi plankade eller ej...) Och ja, det FINNS bättre bilder på min älskling. Men... hans miner har väl...också sin charm. hmm.
3. GUSTAV'S PLACE

Vi kommer fram till Gustav där vi var ett tag. Gustavs säng är väldigt bekväm(ja, iförsig håller nog alla med) Extrasängen är något mindre bekväm. Ganska mycket mindre. Men, Gustav hade Fab Fives stilguide. Det gjorde Elin lycklig.


4.STADEN Första dagen(Eller andra, beroende på hur man räknar) Åt vi lunch på ett sushiställe. God Sushi, synd att jag inte tog bild på den.Silence is the new loud!Point taken. Jag gillar bara skylten. den var snygg. tagen utanför Tribe där Johan senare i veckan gjorde sin tungpiercing.
Är han inte jättesöt? Okej, rosa skjortor är kanske inte det första jag skulle be en kille ta på sig(Så länge det inte är bara för att prova. så långt är det roligt ) Och framförallt kanske inte med blommor.
Det funkade även på Johan. Så han såg ut som den där killen(Airheadet) i filmen "another gay movie"(Länge sen jag såg den, btw)
5. VÅRVÄDERSTORGETSen åkte Elin hem och Johan flyttade ut på Hisingen för ett par dagar. Här sitter de bägge två i Pierres soffa.

6.FREDAGSKVÄLLEN

Jag hittade ett CAFÉ! Café Cello. Jag tyckte bara det var roligt och undrade om de bara hade cellomusik därinne. Och sen Jazzbaren "Jazzå". Hehe. den tog jag ingen bild på.. Det var väl inte så kul.Titta på den läskiga katten!! Okej, den kanske är lite söt. bara lite. Men den var skum att klappa... den hade ju ingen päls! Just precis, det där är mina fötter.Anledningen till att vi kom till detta ställe med den hårlösa katten var just att Pierre och Johan ville spela "Company of heroes"..(Nåt spel som liknar Ages of empires som går ut på att döda varann) med lite annat folk. med andra ord: LANA.Johan visar sin stiliga tungpiercing som blev gjord tidigare på fredagen. typ tre. för att vara exakt. Tydligen gjorde den lite ont...


7. KARLSTAD
Vi är på hemväg. Lämnade Göteborg halv två på dagen. Efter att ha försovit oss till klockan tio i tolv. Heh. Men det gick. Nu är vi alltså framme i karlstad och sitter i Thereses lägenhet med Staffan och Therese och ser på nån dum mtvshow. som var rätt kul.
Och snart ringer Elin för att hämta upp oss.

Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

Archives

September 2005   July 2006   August 2006   October 2006   November 2006   January 2007   February 2007   March 2007   September 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]