bilder

Monday, October 02, 2006

 

Rektorsvillanvimmel

Jag vet att jag ger mixade budskap...men här är iallafall bilder från några av festerna här på skolan

1. Egentligen ingen fest. bara en mysdag i villan när Sebbe och Antonia var hos migoch Daniel och hälsade på.
2. En förfest som blev en fest som blev en efterfest... och allt innan klockan slagit elva på kvällen. Moa först, och sen Anna och Linnea i den gudomliga stolen.

3. Folk spelar. det är samma fest...men... Jadu.De hittade väl sina instrument nånstans töntarna. Halva Linnea. Sebbe och Henrik spelar sina instrument, och Ahmet klappar händer(eh..varför?)

4. Jag tror att Hulda och Viktor är aningen trötta.

5. Vi tre tjejer i Villan. Moa, Erika och jag. Pojkarna i stugan fick inte vara med.(Eller snarare så fick de inte plats.

6. Detta är vad som händer när klnatar börjar måla på varann med en permanent och vattenfast penna. Heh... suck. Sebbe, Anna och sen den "haurige" Henko Benk.

7. MASKERAD!! JAg lägger upp resten sen. Detta är... Erika, daniel och Simon som...eh... vad var det nu... Isdrottning, Bingo Rimér och Vivianne.
Hehe.


8. Jag och Linnea. Jag var ju nåt..eh.. fjärils...älva? god fe. Utan vingar. Fan. Linnea var...Eh...Moulinrougetyp? Jag vet inte. nånting. Det syns ändå inte på bilden så varför försöker jag förklara? Mina underbara ögonfransar hade små stenar i sig. Det var liksom jättehärligt att se hur det blinkade alldeles ovanför synfältet.

Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

Archives

September 2005   July 2006   August 2006   October 2006   November 2006   January 2007   February 2007   March 2007   September 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]