bilder

Tuesday, July 25, 2006

 

vimmelbilder fortsättning


Nån vecka senare är vi på "Shan the man Atci" utan att ha en aning om det. Vi gick ju bara till Rolling för att dansa i schlagerbaren och...ja egentligen inget annat. En kille kommer och tar en vimmelbild på Elin, Sandra, Daniel och mig. nu är det 1ns.se som står för bilderna. då slipper man säga vad man heter och man slipper ha en dum kommentar.


Sen ville Sandra fotas ensam. det fattade vi bara vagt så vi står kvar i bakgrunden. av ingen anledning alls. Vi bara gör det. jag syns knappt. Senast i lördags var vi på Rolling igen(Vi var där för två veckor sen också, det var bara det att ingen tog nån bild på oss då. suck. och jag som ville dokumentera alla gånger jag varit på rolling. FAN.(Okej, jag är inte allvarlig. Sarkasm kallas det.) Ja, den här gången hade Elin med sig sina vänner från Ransäter(de är inte med på bilden) och pojkvännen Emil som uppenbarligen ville veta varför vi går ut på rolling varje helg. på bilden är det då...få se nu...: Elin, Emil, jag, Sandra, Daniel och nästa Sandra. jepp.(klicka på bilden, den ser bättre ut då när den är större.)

Sen tio minuter senare när daniel och jag är i schlagerbaren och dansar kommer samma kille en gång till och säger "Vimmelbilder?" vi säger förvånat: "IGEN?" men ställer upp på bild. förståss. det är ju kul.men... hmm, lite solbränna skulle inte skada. på mig alltså, daniel är ju redan brun som en pepparkaka. karljävel.

Ett tag senare kommer killen fram till Daniel och Sandra när jag springer förbi. jag blir inte med på kortet, jag bara hör ordväxlingen: Vimmelkillen: "Vimmelbilder?" Daniel & Sandra: "IGEN?... okej" Samma som förut. interesting. Nu har dock Daniel hunnit bli lite full...hmm, jorå det syns. en aning. eller så glömde han var kameran var.


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

Archives

September 2005   July 2006   August 2006   October 2006   November 2006   January 2007   February 2007   March 2007   September 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]