bilder

Tuesday, July 18, 2006

 
Direkt efter IP-jobbet så börjar jag dagen(Dvs.kvällen) med att ta en fika med Annelie och Ken på underbara Waynes.Och ja..detta är en ny bild. jag tar många bilder på kaffet där eftersom det ser ut som ett hjärta i koppen. det är fint.


Och fortsättningen... jag åker hem till Daniel med en relativt stor väska eftersom vi planerar att åka och båda mitt i natten vilket kräver att jag tar med mig: avsminkningsmedel,(dvs, rengöringskräm och ansiktsvatten) handduk, badkläder, extra ombyte, pyjamas, smink, schampoo, balsam, kamera, pengar, en dator(förståss), eh... sen var det nog inget mer.
Iallafall, min vän häggblom sitter förståss och spelar tv-spel som värsta tv-spelsnörden. jepp. Oh, then we see I'm kinda tired. OR not, bara lite irriterad över att man UPPENBARLIGEN inte kan spela två personer i bilspelet. men men. intressant att se hur...inne den snubben kan bli i spelet han spelar. Karljävel.

Och eh...jag var tvungen att ta en bild på tv-spelet. Av ingen anledning. Jag bara gjorde det. Ful röd bil. vad var det för fel på den rosa?


Ah... Jag är på väg hem med min väska och min dator. Jag och Daniel letar trådlösa nätverk och hittar "Philips". Tack Philip! Det var jättekul. hela tiden satt vi och funderade på NÄR philip skulle komma ut och skrika åt oss. inte för att chansen för det var så stor men iallafall. det var ju han som hade ett oskyddat nätverk. klant.

Okej... jag går hem. jag gillar att fotografera ben helt plötsligt dessutom. och mina ben. jaja, I don't know why. Jag har väl nån anledning. Det var allt från denna dag. Nån gång. få se nu. förra veckan. vecka 28... alltså. Fredagen. fredag vecka 28 år 2006. Då vet alla. kanon.


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

Archives

September 2005   July 2006   August 2006   October 2006   November 2006   January 2007   February 2007   March 2007   September 2007  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]